Oval träning på Ensta

2011-08-18 21:59:50 My day

Idag var jag och Einrad på vår första träning utanför hemmaplan och även första ovalträning. Malin var självklart med, även hon med hästar. Blev ett rätt långt pass och Einrad fick prova på några passläggningar med Malin. Riktigt rolig dag och nästa vecka blir det mer borta träning!

Igår inhandlade jag faktiskt nya ridstövlar och skyddsboots till hästen, Fick sällskap av Cissi som äntligen kommit hem, gillar våra nya planer. Nej orkar inte blogga mer, dödar min dator snart. bokstavligen, plus att det suger att försöka skriva med jätte långa naglar..dryga liv. eller? Nej gillar mitt liv, förutom en dålig sak som sker imorgon. Men annars är mitt liv underbart!!

Måste köpa en stor laptop!! Hatar min lilla cp mini dator som suger och är invalid handikappad!
stackars dator vad jag svär om dig..sympatisk.



Malin och Einis idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback