Have The heart

2012-05-31 09:32:33 My day

Att jobba varje dag, med en ledig dag var 16:e dag börjar ta på en. Kraften och energin är som bortblåst, orkar varken rida eller träna. Jobbar visserligen inte 9 timmar per dag men jag jobbar varje dag och är
Sällan ledig, så det tar på en oavsett. Pållen och jag har en markarbetsvecka då fokusen ligger på trav. Igår körde vi med bommar, konstigt sa einrad. Sprang på dem och dem
Åkte iväg och fy. Men efter ett tag kom hon på övningen, och hoppade till och med några skutt överlycklig!

Idag jobbar jag för omväxlingsskull i Haninge. Efter det ska hösten och jag ut och klättra i skogen, backar och stockar. Hinner man inte träna så tränar man i stallet! ( eller hinner och hinner, orkar inte ta sig dit!)

Sen har man råkat ut för ett dilemma igen, så fort man valt en väg så dyker självklart en annan drömväg upp. Ska man köra allt för sin skull och kliva några på fötterna eller låta det va? Gaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback