Snart är det blogg-Opening

2010-08-29 19:41:01 My day


Ny blogg, Nya tag och nya mål.

Kommer alldeles strax börja blogga på den här bloggen, men ska få min design fixad så den blir lite roligare.
Vet exakt hur jag vill ha min design, nu hoppas jag bara på att Emma lyckas fixa den så. Antaligen gör hon det alldeles galant!:)

tillsdess, så kan ni läsa min andra, första och snart min "gamla" blogga: Cassandrasdiary.blogg.se



I mn blogg kan du läsa om mina dagar, min shopping, träning och framförallt min ridning.
Jag har ett islandssto som jag tränar och har tävlat lite smått, men rider nu även ett annat sto som jag satsar lite mer på för tillfället, rider lektioner och tränar för att förhoppningsvis komma ut på banorna till våren. Till sommaren kommer även mitt efterlängtade föl som bärs av Stoet Hrisla. Om mina planer slasch drömmar, går som det ska så blir fölet min kommande tävlingshäst.

Förutom ridningen så jobbar jag i en butik, och tränar på SATS för att hålla igång kroppen lite mer än det ridningen kan erbjuda. Jag spenderar annars min lediga tid med min älskade pojkvän eller mina underbara vänner och lever som en normal 19 åring gör, festar och shoppar.

Målet slasch drömmen i mitt liv är att ha en egen gård med inriktning Avel med islandshästar och även bli ridinstruktör,domare och beridare/tillridare. Vill även jobba som Marknadsföringschef på något stort företag. Ja jag vet, mina drömmar och mål är höga. Men om man inte sätter ribban högt så kommer man inte tillräckligt långt..Så om man har höga mål och når halva vägen, så har man nått längre än vad många andra gjort. Men jag ska nå mina mål och ni kommer kunna läsa min väg till drömmen här i bloggen. Enjoy! :)

"Life is a climb, but the view is great""


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback