Update

2013-09-16 20:14:53 My day
Mycket som hänt sen jag skrev sist. Har blivit butikschef på Bik Bok nu, finally! Nådde faktiskt mitt mål, innan 22 år fyllda skulle jag bli butikschef och den 4juni började jag som BC i haninge. Min hemmaplan. Fantastiskt roligt och lärorikt! 
Augusta har blivit uthyrd på foder till en supergullig familj i Norrtälje, blandade känslor men mest känns det bra då dem är helt underbara människor. Hon får det så bra där. Anledningen till detta är att mitt jobb tar för mycket tid och systern börjat på gymnasiet så tiden räcker varken för någon av oss Så tanken är att Elina så småningom ska börja rida Einrad någar dagar i veckan och jag några. men det dröjer nog ett tag innan det blir sån fördelning. Vi har även flyttat stall till Stall November, hammersta gård. Superfint ställe med bättre vägar,kommunikation dit och träningsmöjligheterna är betydligt mycket bättre.
Einrad då? Hon går som hon går, vi red kurs i helgen för Johan häggberg som gick helt okej, har en del att träna på tills nästa månad då är det dags igen. Super taggad på hästeriet igen iallafall. Nu ska hon bli det bäst! 
aa roligare än så är det nog inte.. men vi krigar på.. nu ska jag anmäla mig till högskoleprovet! 
/ varseeeeegoooo Linn <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback