Teardrops on my shirt

2010-08-31 16:22:38 My day

Snart är min design färdig, Längtar!
Kan inte ens hålla mig ifrån att blogga just nu, vill bara få den klar så alla kan få läsa och se hur fin den är!
Just nu sitter jag och pluggar. Ligger efter alldeles för mycket från förra året, jädra operation som förstörde hela andra läsåret. Blir påminnd hela tiden om det, hate it.
Men hur som helst,  har varit hos tandregleraren idag och kollat vad som ska göras och hur det ska göras innan och under tiden med tandställningen. Det slutade självklart med tårar, måste nämligen dra ut fyra tänder, så kommer få betydligt fulare mun än vad jag redan har under tiden jag har tandställning. Illa.
Men efter att jag lidit igenom en timme hos tandläkaren så gick jag i Farsta och började tycka-synd-om-mig-själv-shoppa. Men tyvärr inget roligt..Blev endast nytt smink och två ringar. Det där sista är bra grejjer! Ringar!


Kvällens planer är att plugga massvis, jobba en timma eller så på jobbet.
Sen halv nio börjar min ridlektion, vilket jag kommer skriva om här senare.
Men nu, pluggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback