A Nice Day

2010-12-22 11:37:12 My day

Idag vaknade jag på glatt humör! var till och med så glat att jag drog upp datorn och skrev ett arbete som jag skickade in för ett tag sen! Duktig tjej. Kan det bero på att jag fixade naglarna igår eller bara av att jag ska snart åka till ForsGård igen för att rida Einrad? Antagligen det sista, hihi står till och med uppskriven på hennes schema. Aaaw:') Ska snart klä på mig, sminka mig ( ska till jobbet direkt efter stallet så det är lika bra att vara färdig med den delen) klä på mig, sen ska jag ner till min häst som ska motioneras lite av lillasyster. Sensen ni..då ska jag ut till Fors!! hmm har jag redan nämnt det? jag ska rida Einrad igen, haha.

Sen att min pojkvän ringde mig nästan när jag var nyvaken gjorde mig också jätte glad. Gud vad jag saknar honom. Men den 8/1-2011,( helt sjukt. Vi träffas inte mer i år! ) möter jag honom på Arlanda igen. Min Älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback