And I pray

2010-12-16 12:57:38 My day
Gud..jag älskar turism. Eller inte själva ämnet turism. Men jag älskar att läsa om andra länder, och andra djur.
Just nu ska vi bestämma resor för två resenärer med olika budgetar. ( hatar att behöva ha budget, såväl som på arbete eller i verkliga livet!) Nu ska den ena resenären få åka till antarktisk och se på valar, pingviner och isbjörnar. Se alla coola israviner, åååh jag vill också! Den andra ska till Norge för att titta på späckhuggare i verkliga livet. Jag har sett späckhuggare många gånger, men bara i bassänger. Tänk vilken upplevelse att få se dem i verkliga livet?! hur coolt liksom?!!
Badat med delfiner har jag också gjort, både i bassäng och i havet. Men när dem var lösa så var dem inte lika keliga, dom simmade iväg dumma fiskar, neeej! Dem är inte fiskar, däggdjur.

Vilken liten mupp jag är som är så fascinerad av fiskar, förlåt..däggdjur.
Men dem är så fina, och speciella. Hade en delfin på "foder" när jag var liten. självklart inte hemma, men jag betalade en summa i månaden för att den skulle ha det bra. Fick det som julklapp efter att min kompis från England hade fått det, då ville jag också ha det! hehe..Det var någon rädda-delfiner-fond. Fick bilder hemskickat och videos på den. Åh min lilla delle♥
Har fortfarande suget kvar, att få jobba med dessa fantastiska djur.
Det är fortfarande EN av många drömmar i mitt liv.
Så vackra och ståtliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback