Bad,really bad

2010-12-09 17:44:53 My day

tänka sig..Psykologi provet gick faktiskt förvånadsvärt bra. Sen borde jag väll lära mig att det är bäst att plugga och inte gå på ren tur/chansning.
Sen var jag väldigt effektiv på vår två-timmes-långa-håltimme och gjorde massa left-overs. Är på plugghumör! Rätt skön känsla, vill egentligen bara ut och springa, nej ännu bättre..jag vill till gymmet! Men nu ska jag påbörja ett arbete som ska in nästa vecka, samt redovisas. Sen blir det stallet för att fixa, sen ska jag faktiskt upp till solariet och dra en 20-minutare. Resten av kvällen ska jag plugga matte! Måstemåstemåste, inte bra att inte gå på matte lektioner så här nära inpå ett matteprov! som förresten är på onsdag nästa vecka, får en stor fet klump i magen när jag tänker på't. Hur tänkte jag? Jag har inte ens gjort MatteB men går ändå in på MatteC?
Bad thinking.



En bild från Glooooben! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback