Cause some of us just are.

2010-12-10 10:05:27 My day
Gårdagen var himla mysig. Stallet var himla mysigt. Ponnin var himla mysig! himlahimlamysig! :)
Hon hade en sån där kallad överskottsenergi, antagligen pga vilan.. Det är två veckor kvar på den..men om hon ska vara som en tickande bomb i två veckor till så får vi nog korta av den. För hon är inte nådig längre, igår fick hon flipp när jag busade med henne i grimskaft, väldans mycket bocksprong och lekar, galen lillabruna, men ack så söööt.
.....
Skolan är i fullgång, ska upp till centrum och lämna in mina trasiga dyra jeans på lagning, värdelöst att dem gick sönder, totalt. Sen blir det stall och fixing inför kväll. Ska på bio med Sofie och se på The piranha i 3D, äta en mysig romantisk middag i Kungshallarna och sen tjocka oss i biografen. Pojkvännen ska vara med the Big-boys tonight.. äta lyxigt middag på Café Opera för att sedan fiesta lite.. såklart agerar jag chafför. Känns bra att papi ska vara där och hålla ett öga på min lilla prins. hehe..nu undrar ni säkert: Varför är hennes pappa med? jo det ska jag tala om, han är hans chef på Bavaria ( BMW), så det är jobbmiddag för dem med jobbfest. hehe
....
....

 

Lillabebon åker snart till varmare breddgrader, till andra sidan universum! dumming:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback