Creation time

2010-12-16 11:45:34 My day
Känner mig kreativ. Gillar den känslan. Att vara kreativ och verkligen göra allt jag ska.
Idag ska jag bara sitta bänkad framför datorn och plugga. Plugga i mängder.
Ska göra klart mitt största turistarbete, Ett..nej två. svenska arbeten som ska in nästa vecka. Samt en rättskunskap uppgift som det blev strul med. Tänkte faktiskt ta tag i det mesta idag. Men rättskunskapen behöver dock inte bli klar idag, men jag ska påbörja så den når sitt slut i tid.
Ska förbi stallet också, funderar faktiskt på att ta en skritt tur på vägen. Är ruskigt ridsugen och har en träningsverk i kroppen efter gårdagens ridpass på Einrad som måste jobbas bort, och det går nästan bara med hjälp av ridning. Så hennes vila kanske får ta en liten break idag, mohaha. Elak matte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback