Einrad<3

2010-12-16 09:05:46 My day
Gud..min dag igår.
Kan ha varit den värsta och bästa dagen i mitt liv. Pojkvännen åkte till Thailand och vi hade vårat sista samtal igår kväll vid 8, nu kommer jag inte få höra hans röst på en månad. FYFAN! men jag överlever..han med.
Det bästa med gårdagen var att jag åkte ut till fors för att stalka Jasmine och Emma när dem jobbade. hehe..Det slutade med att jag fick rida EINRAD!!! Jag blev helt sprallig när Y frågade, haha och hon skrattade lite åt mig, inte med mig, haha. Hur ska jag formulera ridningen då? Hon var superpigg, väldigt lätt i gångarterna. När vi galopperade kändes det som om man flög, väldigt stora och rumsliga gångarter ( det kändes större också antagligen pga snön) Men jädrar vilken skillnad det är att rida henne mot lillabruna. Einrad är riktig ridning och så jääääävla söt!
Nu ska det tjatas och blinkas med ögonen lite mer.

 

Vackra tjejen!

'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback