Gillar inte alls Apple datorer

2010-12-09 09:37:39 My day
stackars min lilla bloggis som är alldeles ensam där ute i världen.. liten‚ ensam och rädd. Bäst att jag börjar ta hand om den lille igen..hehe Nej men uppdateringen har inte alls legat på topp..snarare på botten. Globen är förbi och det var ett av de roligaste sakerna som jag upplevt i mitt 19 åriga liv. ( kan berätta mer och visa bilder sen, en annan dag).
Skolan tar alldeles för mycket tid och hästen tar den lediga. Snart får jag förhoppningsvis hem en till liten sötnos till stallet.. i Januari typ. Snart har jag prov i Psykologi, kommer gå...ja..käpp rätt åt skogen. Har inte öppnat häftet eller boken. Men nu har jag rättskunskap..måste visa framfötterna där. Tjing!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback