Godmorgon

2010-12-17 08:00:36 My day
Gillas som morgon musik. lite småpoppig med en bra text.

Godmorgon världen!
Ska iväg på ett litet möte så här på morgonkvisten. Planen var att jag skulle ta lillbilen, men det ville den icke sa nicke. Lillabrum har begravt sig, alldeles själv, under all den djupa snön. Så den går inte att hittas. hehe men det är sant, den är helt insnöad och även om jag tar bort all snö över den så kommer den inte kunna ta sig fram. Bilisen måste gymma, den är kleeen!
Så nu får mami köra mig dit och buss hem, jippie. Jag som älskar att åka buss. eh nej.
Det tar lång tid, mycket längre tid än att åka buss, man sitter inte lika bekvämt och en massa onödig tid o fy.
nu måste jag fixa mig i dunderfart, snart är mami här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback