Sometimes we smile, and sometimes we cry

2010-12-13 09:21:21 My day

Godermorgon!
Min helg har varit underbar! Bara mysigt med pojkvännen framför Tv'n, med några bra filmet lite gott och massa mys! Älskar sådana helger.
Därav min helg så har jag inte ägnat ett sekund åt datorn, bloggen osv. Men statistiken ökar iallafall..lite kul faktiskt. Har fått min första hat-kommentar också..haha. egentligen ingenting att skratta åt, inte roligt alls egentligen. Men vad gör man?

Resten av dagen ska bestå av plugg, är typ drängt av det. Ska förbi hästen också en sväng, sen ikväll ska jag sussa hos pojken, och imorgon med. För sen är han borta en månad. herregud! Vi är som två nervpinnar som springer omkring just nu, vi blir alltid så när någon av oss ska resa iväg. hehe




Loong time ago.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback