Unlike

2010-12-19 10:08:55 My day

Ogilla den här dagen redan..riktigt med ogilla!
Bilen var insnöad med en meter snö, börjar borsta bort allt...rakt på mig själv. Så nu sitter jag på jobbet, nerdrängt och blöt och inte det minsta lycklig. hehe depremerande-tjej-91.

Något att gilla med den här dagen är att jag fått tusentals ( okej inte tusentals, nu överdrev jag igen.) massa fina söta SMS från min bebo som är på andra sidan jordklotet ( ljög igen, bara några tusentals mil faktiskt). Saknar massor♥

Gårkvällen spenderades med Sofie framför en dokumentärThriller. Grät som en skitunge. The Dolphin cove. Måste ses! riktigt hemsk film, men man öppnar iallafall ögonen på hur idiotiska vi människor faktiskt är. Stackars djur.
Nu ska det jobbas och sen plugg hela kvällen,(ljög en gång till) vi ska först ha gäster, ogilla. Nej men vad positiv tjej man kan vara, det kan nog bli trevligt. hmm?



Sabinis, min jobbarkompis! :) hehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback