Am i good or Am i good?

2010-11-05 15:44:39 My day

Plugga på lovet? Vad är det? Vad har jag gjort?! PLUGGAT PÅ MITT LOV! OFATTBART! haha..
okej, plugga man kanske bör ska göra på lovet, men inget som jag brukar ägna min lediga tid åt. Men idag chockade jag mig själv, en. Nej två gånger. Gick igenom centrum och kollade i butiker i väntan på bussen och shoppade ingenting,,fast jag har pengar. Duktig tjej!
Sen har jag pluggat sen 9 imorse fram till 3 med mitt UF företag, grymt bra jobbat gruppen! 

Snart måste jag åka till jobbet, sen efter det blir det jobb. Sen väntas en kväll som består antingen av: pojkvän, Erika eller Utgång, beroende på hur morgondagens planer ser ut.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback