Back on track

2010-11-08 18:04:12 My day

Godkväll.
Sitter ute på lagret och väntar på att skrivarn ska sätta fart att skriva ut hyllkantsetiketter, Men den är seg så då passar jag på att blogga. Har varit på två möten idag, ett i Farsta och sedan ett med min chef på jobbet. Hoppas att allt går vägen nu bara. Efter jobbet ska jag över till mina grannbarn som fyller 9. Kan inte riktigt förstå att det är sant, träffade dem första gången när dem var 1vecka, jag har sett dem växa upp. Snuttisarna!

Det roliga är att deras föräldrar träffade mig första gången när jag var 9år, eller skulle fylla. Och nu fyller deras barn som då var ofödda, 9 år. Supergulligt!

Back to work, maskinen är READY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback