Bright kid

2010-11-17 15:08:32 My day

Sådär ja.. ringde då min städ-kompis ( Caroline. A.ka- Medryttarn) och tog ena tummen ur röven och började städa rummet. Caroline har den inverkan på mig, varje gång vi pratar i telefonen så städar jag mitt rum..eller någon annan stans..hehe. Har ni också någon sån kompis, som gör att ni måste göra något på direkten eller av bara rena farten? Jag har en annan kompis som jag alltid blir kissnödig av att prata med. Alltså jag menar så där akut kissnödig, ringer upp och hinner typ säga: hej det är Cassandra. Okej så orginellt brukar jag inte svara..mer så här: Hooooooolaaa eller tjatjaaa! , eller typ: Vet duuuu??, eller : jag måste berätta en sak för dig, med värsta hypade rösten..hehe. Men iallafall direkt efter att jag hälsat så blir jag akutkissnödig. Och måste lägga på för att springa på toan och sedan ringa upp igen.
ouups..det där borde jag kanske inte skriva i bloggen. Verkar jag knäpp nu? För alltså jag lovar att jag är FULLT NORMAL! eller inte normal..det är tråkigt. Jag är jag! Bright kid.

Men hur som helst: Jag pratade med Caroline i lite mer än en timme så jag hann inte bara städa mitt rum utan fortsatte med köket, sedan vardagsrummet och allrummet. Hann tillochmed dammsuga, fast med en dammsugare som inte sög ett skit. Den mest pös.. Jag trodde den var trasig, men Caroline upplyste mig om att påsen troligen bara var full. Hon är smart den där!



Bright-kid-91-som-snart-tar-studenten!!!


Nu ska jag ringa Sofia för att planera kvällen, och sedan plugga lite innan jag beger mig to the work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback