Cause you are my heaven

2010-11-16 18:06:38 My day
Gårdagen var rolig, men jag var trött och lite svängig i humöret. Men fick mina vanliga skratt-attacker som man alltid får när man umgås med Sefja! Man blir psyko ( but in a good way). Fick även träffa på farbror polis eftersom jag hamnade mitt i ett bombdrama som inkluderade en värdetranssport med massa pengar och en hysteriskman och tjugohundraelva polisbilar. OKEJ,, så coolt var det inte. men nästan..

Idag har både jag och Elina ridit lektion för MalinS, även hon tog en liten tur på volten. Så lillabruna fick jobba rätt mycket idag. Men den här lektionen känndes så mycket bättre än den senaste, jätte roligt! Tränade mest på framåtbjudningen idag, plus lite annat. eller okej, ganska mycket annat.

Men känner mig inte särskilt inspererad till att blogga idag, skriver om ridlektionen mer senare när mitt humör är på topp igen, en viss person drog ner det till marken..bara för att jag för en gångsskull kände mig lätt, som om jag kunde flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback