Globen internationell Horse Show

2010-11-19 09:17:41 My day

Vilken händelserik kväll igår! Massa shopping-galna tjejer, massa fina priser och produkter att handla om man ville så. Själv fick jag med mig en hel del olika krämer hem, chocklad utan socker.hehe..ja, Sofia du ska få smaka! kom hem vid halv tolv med värkande fötter och en skrikande mage, och en söt pojkvän. Plockade upp han mitt i natten påvägen hem, stackarn.

En rolig nyhet, eller rolig, helt sjukt Rolig nyhet!
Jag och min lilla Ásta ska delta i Globen Horseshow i år! Så söndag är det träning sen på Tisdag åker vi in till Globen för att träna, sen är det igång! min lilla prinsessa och jag♥  Vilket minne vi kommer få..ååh:D


Kommentarer
Emelie

Nämen åh vad kul att få delta i globen!! :D

2010-11-21 22:09:42
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback