Helgens Bravader

2010-11-07 16:31:48 My day

Hej Mrs Älg. ( hehe träffade på en älg idag, eller två)

Helgen har varit fartfylld. Fredags kvällen slutade på Nype med några vänner, men avslutades i pojkvännens säng. Han var så gullig och kom för att hämta mig på stureplan fast att han skulle jobba dagen efter. Söte.
Lördagen var det en heldag i stallet, red min häst som var så himla rolig att rida. Till en början var hon väldigt seg på vägen. Brukar oftast vara på vägen som man knappt får stopp på na, men igår fick jag driva för att komma till en någonsånär ökad tölt. Volten däremot, ojojoj vad kom allt ifrån? Hon var väldigt mjuk och lyssnade på minsta lilla signal, ökade minskade, flyttade sig för det minsta lilla. Magen fick jobba i ökade traven, hon tog i för hela fosterlandet med bakbenen. Det var verkligen en lyckad ridning! En dag som igår borde man ridit lektion, för det var riktigt längesen vi hade en så harmonisk ridning tillsammans. Riktigt kul! Ett leende på läpparna hela tiden.

Kvällen avslutades hemma med en mysig familjemiddag, halloween stod på schemat. Sen blev det en kväll i soffan med skräckfilmer uppradad efter varandra.

Dagen har inte varit så annorlunda mot de andra, Fors Gård på dagen för att kolla på privat lektioner som Ylva höll. Erika och Kajsa red bla. Nu är jag väldigt sugen på att rida en lektion för Ylva, så det ska bokas redan i veckan! Sen blev det lite lillhästen i stav, lite stall och pussa på min lilla häst.
nu väntas en kväll med städning utav rummet, plugg och mys med pojkvännen♥

 



Två år gammal bild på mig, liten och smal var man då. inte som nu, gammal och några ton för mycket att släpa på,. hehe


Kommentarer
Moa Bennsträm

Hej cassi jag tycker att din blogg e jette fin... jag gillar låte gubben i lådan. varje gång när jag sitter vid datan så lyssnar jag på den. kram Moa!!

2010-11-28 19:20:47
URL: http://cassandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback