I never really dreamed a dream of you

2010-11-16 18:33:27 My day

Hehe nu är mitt humör betydligt bättre.. ( du kan inte längre gå på mig)
Pratat med föräldrarna ang lite förändrade planer, again. Låter rikigt roligt om det blir så!
Gillar att planerna förändras ständigt..man vaknar lite till liv på så sätt. Märker att allt är verklighet..för det spelar ingen roll hur gärna man än vill leva i en dröm, för morgondagen kommer alltid vara en verklighet. Visserliggen kan en verklighet för stunden kännas som en dröm. Men det är bara att livet tar en vändning till något positivt.

På tal om verkligheten, kanske dags att jag återvänder till den och tar tummen ur röven och sätter fart med pluggandet? Hade möte med lärarna idag ( ååh ångest!!) och satt och planerade min skolgång för året. För som sagt, mitt liv har tagit en vänding åt fel håll. Men det börjar vända om till det normala igen, till det bra. Men jag har fortfarande spöken som förföljer mig.. som tez skolan. Allt jag missade förra året ska tas igen i år. Inte det lättaste, men jag jobbar på det.




Du är ren lycka, min lycka, min hamingja♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback