I see it when you smile

2010-11-17 12:21:51 My day

Jag är för trött för att äta..Riktigt tragiskt. För jag är hungrig!
Har egentligen ingenting vettigt att skriva men måste sysselsätta mig på något sätt.

Gud vad jag läntar till sommaren..Då kommer mitt föl!
Längtar tills januari för då har jag två hästar..nästan..Sen i sommar har jag tre för ett tag iallafall.
Ååh jag älskar känslan att veta vad jag ska göra med mitt liv! Jag ska jobba ett år och lägga ner massa tid på min ridning och tjäna pengar, åka till island i några månader för att jobba på en gård. Sen ska jag plugga, marknadsföring och Ekonomi. Tur att det är sacomässan imorgon, ska hitta den skolan som kan göra ett eget schema med mina egna inriktningar på. Riktigt taggad!
Sen efter tre års studier på högskola så börjar livet! Ska bli instruktör, vill gå på Strömsholm eller Hólar. Allt känns så skönt när framtidsplanerna ser ljusa ut!



Blev plötsligt pluggsugen, hehe ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback