It's like an angel come by and tooked me to heaven

2010-11-11 21:16:28 My day

Vilka intensiva dagar jag får utså..blir helt förvirrad.
Igår slocknade jag redan halv tio, helt död, platt som en pannkaka i sängen. Pladask.
Vaknade pigg som en lärka imorse däremot..eller inte så pigg, nu ska vi inte överdriva. Men pigg var jag.

Satt från klockan 8 på morgonen fram till 17 på eftermiddagen med vår affärsplan. Den skulle egentligen varit inne igår, men den blev helt fucked up när vi skickade över den till den andra datorn så vi fick börja om..från början. Så det är det Ida och jag har gjort idag, kämpat som två idioter. MEN NU ÄR DEN FANEMEJ KLAR OCH INLÄMNAD! SÅ JÄVLA GRYMMA TJEJER!


Dagens härliga:

- affärsplanen är inlämnad och klar!
- ridningen gick kanon
- fick reda på att from december kommer jag bara att jobba varannan helg och en kväll!!
- Köpte min nya hjälm!! Wiie!

Dagens sämre:

- En dålig sak
- stressat sönder mig för ett år framåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback