Let it burn

2010-11-19 10:03:33 My day
Alldeles strax ska jag börja bege mig mot bussen. Ska till firman för att hämta en liten bil, eller nej, den är stor och ful. Vi har en reserv bil just nu för caddyn är brokend, fiaten är sönderslagen och aa listan kan göras lång.
Men hur som helst så ska jag och Caroline på äventyr, vi ska leta efter ridstövlar och ridbyxor,svarta. Det behövs tydligen till globen och jag måste nog vara den enda i ridvärlden som inte äger ett par svarta vanliga ridbyxor? hej-älskade-sönderslitna-rutiga-ridbyxor. hehe.. jo men jag älskar rutiga och mina brunrutiga är sönder nästintill överallt,men dem är en solklar favorit så dem får hänga med ett tag till.
Men till globen kanske man kan fixa sig lite iallafall..typ svarta. Gud vad tråkigt att spendera pengar på.

Jag vill till SACO mässan idag igen, vill till bartenderskolan,hehe..nej inte alls för att killen där var solbränd och snygg och erbjöd en resa till miami, london eller mallorca. inte alls..Det var ju självklart att jag vill dit för att få en till energidryck, burn. hehe! ( hoppas att det svider din dumme ***)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback