Live your life

2010-11-03 20:10:09 My day

Nämen tjaabaråå!
Mina dagar rör sig för fort framåt, hinner knappt andas.
De senaste dagarna har bestått av väldigt mycket häst, bio och Sefja, och självklart min lilla plutti.

Hästfronten:
Hrisla är ultraljudat och har nu ett 40 dagars föl i magen som väntar på att få komma ut till mig i sommar. Hrisla kommer även flyttas över till Eriksberg i december, väldigt förväntasfull Cassandra!
Lillabruna har haft en rätt lugn vecka med korta intensiva pass, fina framsteg gör hon! Snart är det kurs för Josefin Birkebo på Västergården också, men först ska en ridlektion för Malin bokas. Hovslagaren är ringd och tid fixad, har även ringt Micke ang körning till kursen. Hästbil. brumbrum.
Horse Show närmar sig och jag är väldigt taggad!

Vanliga livet:
Var på bio igår och såg förmodligen världens bästa komedi, due date! Skrattade mig igenom den, verkligen igenom den. Pojkvännen skämdes lite sött över mig. hehe. Mycket middagar ute med vänner, har gymmat en del, jobbat och pluggat. Ikväll väntas en lugnkväll i jacuzzin med pojkvännen och Paradisehotell. Imorgon jobbar jag 9-19 vilket verkligen behövs, kommer tappa en massa timmar den här månaden så en heldag räddar lönen. hehe.

 



Imorgon på lunchen lovar jag ett inlägg, kanske kluttrar in ett ikväll också;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback