Som Gubben i lådan

2010-11-07 21:55:08

Målamålamålavarjesöndag..tjalala.
hehe ja men det är ju det jag gör, sluta tjata! Jag målar naglarna, det blir nog fiint! kan dock inte bestämma mig för vilken färg..hm stort problem det där. Rött? njaa lite för gulligt. Svart? har haft i flera dagar nu. Brunt? ska ha brun tröja imorgon så det kan bli lite enfärgigt..Eller kanske beigt? Det funkar iofs alltid. Det är cleant. Beige får det bli! hihi det skrimmrar lite så där overfancy också..


Mycket om nagellack märkte jag, inte med flit. Lovar!
Imorgon börjar skolan igen, Eftersom vi inte har några prov eller så denna vecka så ska jag plugga ikapp allt som jag hamnat efter i. Hade egentligen tänkt vara så ambitiös under lovet och göra klart allt då,,men så blev det uppenbarligen inte. Jag har missbedömt mig själv..jag är inte alls ambitiös. hehe eller jo egentligen..jag har bara lagt energi på allt annat som jag måste vara ambitiös i. hehe AmbitiösAmbitiös. Väldigt sofiticerad ord..fast nejrå. 


 

Gubben i Lådan♥ 

Helgens låt! ( OCH NEJ, jag har ingen som helst jädra aning om hur man gör låten till ett sånt där grått sträck så njut av texten på videon. hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback