Student 2011

2010-11-17 15:25:10 My day

Phuuu..kan pusta ut. Hittade räkningen, påminnelsen egentligen, för min studentmössa från ABC gruppen.
Förfallodatumet hade redan gått ut så jag trodde min mössa skulle vara borta och skulle alltså behöva beställa om den och få den senare än alla andra. Men den fanns kvar där som tur var, så jag måste bara betala in så får jag den samtidgt som resten av klassen! Det ända som suger lite är att jag skulle egentligen vilja byta text på baksidan, jag skrev klassens namn. SP08d, men ville ändra till 2011. Men det fick inte för den är redan påbörjad..men jaja.. kommer nog bli bra! det är som sagt min student så det gör ingenting!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback