Please don't go..the tears i cry is for you

2010-11-16 20:14:06 My day
Det finns en person där ute som jag älskar mest av allt.
Han har mitt hjärta..Det spelar ingen roll vad som händer i livet, bara jag får vara hos honom föralltid.
Varje stund utan honom känns som en evighet, som ett hål i hjärtat..Det gör så förbannat ont att veta att han snart lämnar mig i en månadstid för en resa med familjen. Men jag förstår honom varför han åker..men bara för att jag förstår så blir det inte lättare för jag måste fortfarandra kämpa igenom 28 dagar utan honom. Han kommer inte bara vara ifrån mig, han kommer att vara på en annan världsdel. Inga godnatt samtal eller dagliga små gulliga sms. Om vi har tur kanske vi får möjligheten att maila varandra någongång. Men mer kontakt en så får vi troligen inte.. Det känns så jävlatugnt. Träffar ju honom varje dag annars, pratar med honom hela tiden. Han som stöttar mig hela tiden, min andra halva, han lämnar mig för en så lång tid..känner mig helt hjälplös. Vad ska jag göra? Vara med kompisar och supa bort mina tankar? JA! ..men jag tror faktiskt inte ens att det kommer att hjälpa. Behöver hans kramar, hans pussar, hans närhet och höra hans röst.

Att gråta redan nu känns så jäkla dumt och barnsligt..men mitt hjärta värker på bara tanken att vara utan honom. Tänk om något händer när han är borta? Vem ska tala om för mig att han inte mår bra? Mitt hjärta ska lämna mig, alldeles för länge..mitt hjärta ska resa till ett annat land i en evighet. Hur i helsike klarade man sig förr i tiden utan internet och telefon?!! Jag kommer känna mig så liten och hjälplös, var är min värld någonstans. Han är inte bara min pojkvän, han är verkligen min andra halva. Den halvan som jag inte klarar mig utan. När jag började träffa honom så trodde jag aldrig att jag någonsin skulle kunna bli så förälskad i någon som jag är i han. Jag trodde inte ens att vi skulle hålla ihop så här länge..nu ser jag hela livet med dig jakob! Ett liv utan dig vore inte mitt liv. Jag är så kär i dig, jag älskar dig! Jag lider..du får inte lämna mig här..ensam..när du kommer befinna dig i en annan del av världen. En hel jävla månad..det är 1/12 del av ett år. Det är jätte länge! Egentligen är inte en månad särskilt lång tid, för ett tag sen var det juli och det känns som igår. Men en dag UTAN DIG känns som en hel vecka. Hur ska då en hel månad utan dig kännas? Som ett år?! hur ska jag klara mig utan dig?




Hold my hand, Ill do everything i can. I want to be your one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback