14 okt

2010-10-14 10:54:13 My day
HolaHola!
Kvällen igår blev inte alls som planerat. Tanken var att jag skulle jobba till 19:15, sen stallet för att sedan åka hem och slappa framför tv'n med något bra tv program och massa gottis. Men det slutade inte i närheten på det. Kom inte ifrån jobbet förrens väldigt sent, fick sitta och prata med polisen i någon timma, sen stallet sent. väldigt sent. 
Mer får ni inte veta, vilken liten hemlighetsmakare jag är;)
Idag ser dagen ungefär lika dan ut. Skola till fyra, sen blir det jobba. Fast idag ska jag inte stå i kassan eller jobba ute på golvet, nejnej. Idag ska jag måla, måla en dörr närmare bestämt. Vi håller på och renoverar butiken och en av dörrarna måste vi måla om, den är mer gul än vit. Så det ska jag göra. Måla! hehe
Sen blir det stall och återigen plugg. Himla roligt. Extremt. 
Men nu börjar min Psykologi lektion med Leszek så ska fixa lite med kategorierna och det..hehe de andra ska få tillbaka sina prov nämligen. Jag är en mes och gör muntliga prov i det här ämnet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback