Don't stop dreaming when you wake up

2010-10-04 12:42:46 My day

"Cause some dreams stays as it, just dreams"

Sitter i skolan som vanligt, har rättskunskap. Ett av de få ämnen som jag verkligen gillar. Så tummen upp för det.
Efter skolan ska jag sitta kvar och arbeta med ett turism arbete för att sedan jobba 17-19:15. Efter det ska jag äntligen få göra något roligt..Åka och kolla på kläder hos Maili med min älskade och efterlängtade Angelika! Ännu mer Wiie på det. Sedan ska resten av min kväll bestå av plugg, och så kommer resten av veckan också se ut.

Men helgen kommer bli great! Tävlingar på lördagen med Sefjamin. Vi ska bara hejja på våra vänner, för jag och Sefja är små mesar som inte tävlar något alls i år. Väldigt sad but true. Sen ska jag försöka snoka med henne för att kolla på ett sto på söndagen. Aska. Hon finns kvar och jag ska ha henne om hon ser ut som jag önskar.
Men nu börjar nästa lektion. Skriver mer sen när jag slutat.


Kommentarer
sefjaaa

fy tusan cassi vad du är ytlig ! "...och jag ska ha henne om hon ser ut som jag önskar" shit pommes. jag måste va riktigt snygg om du väljer ut dina vänner så! hihihihih. oh älskar min spegelbild. Nä, hoppas för hästens skull att hon är snögg. ;)

2010-10-04 18:35:35
URL: http://sofiajpettersson.blogg.se/
cassandra svarar

hahahaha jaa men preciis sofia! du är en riktig goding;) nej men inte så jag menade, både inre och yttre egenskaperna menade jag ju:D <3

2010-10-05 11:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback