Feels like the first time

2010-10-22 10:21:53 My day

Godmorgon.
Vaknade upp och tittade ut " ooooh jävlar" det var ju verkligen vitt ute. Eller det är det fortfarande,
Blev väldans glad för Snö kallar fram så mycket mysiga stunder som tex, ramla ner i snön, bli blöt, massa snöbollar som flyger höger till vänster, sen fryser fossingarna till isbitar för det finns inga skor som klarar av vinterns kyla..men ändå.. så är vintern och snön så underbart vackert och mysigt. Julen närmar sig, man får klä på sig flera tjocka lager kläder med mysiga vantar och mössor, halsdukar som täcker hela ens ansikte. MyyysFaktor10!! ( citerat från Sofia)

Men nog om snön, igår blev det inte mycket mer bloggning.  Behövde en stund för mig själv och det var så skönt.
Satte in tandställningen, tog sisådär en kvart. Elin och jag tappade hakorna när han sa att det bara skulle ta ungefär en kvart, hade räknat med minst två timmar typ..hehe. Men efter att rälsen var på plats åkte vi hem och gjorde...minns faktiskt inte. Eller jo, my mistake. Elin övningskörde på vägen for the first time. Very impresséd. Hon var jätta duktig! Sen åkte jag hem, tog en låångdusch, målade naglar, smörjde in mig i massa goa krämer och avslutade kvällen i min pojkväns famn med varsin tekopp i handen framför tv'n med Paradis hotel.

Förresten: Det är ett mysterium hur man äter med tandställning, Det är ett mysterium hur man pussas med den, det är ett mysterium hur jag ska släcka min dödliga hunger just nu när det gör ont i munnen, det finns ingen som helst mat hemma och jag har ingen bil så kan inte ta mig och handla heller. livet är så orättvist...Nejrååå så gnällig ska jag inte vara. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback