Guthentag (?)

2010-10-12 07:35:41 My day
Godmorgon så här på morgonkvisten. Känner mig lite överambitiös angående bloggen idag som ställer sig och bloggar när hon ( men hon menar jag mig jälv, hehe) har 20 minuter på mig att föns håret och sminka mig och lite annat. Gud vad seg jag låter. 20 minuter är en låååång tid! Men hur som helst, skolan, eller vi UF elever ska till Älvsjö mässan idag fram till 12. Sen börjar inviduella 15, varför alla dessa håltimmar?! Men jag tänker iallafall vara lite busig och strunta i inviduella och åka till jobbet istället och tjäna lite pengar. Hehe låååååång mening. Jösses. ( vilket töntigt uttryck. Men jag är lite av en tönt så japp så får det bli, jösses) nu måste jag skynda mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback