Heelgen i massaknasiga(kasngia)ord.. Hehe

2010-10-17 21:32:07 My day
Heeej! Kära läsare & vänner, förlåt för min tragiskt dåliga uppdatering här. Men min helg har varit full. Lördagen bestod av en underbar ridtur, min häst gick som en klocka och jag fick verkligen känslan som skriker kärlek till henne. Sen jobb och chafför till alkolister. ( okej så dramatisk ska jag inte vara, lugna er. Det var bara några fulla vänner, hehe). Söndagen, idag alltså. Har bestått av att gått upp alldeles för tidigt motsvarande till tiden jag somnade igår. Var i stallet sju på morgonen med fodring, utsläpp utav hästar. Sen hade jag städningen så fick skura och sopa, damma och dona ned städning klockan 8 på morgonen. Kanon start på dagen, verkligen. Hehe. Sen red jag i det iskalla vädret, mest skritt arbete och lite kort trav med övergångar till skritt till ökad trav. Kanon! Sen hem vid 11, dog i soffan till 2. Ut och jobba på tomten till 3 då blev det stallet igen med grannbarnen som fick rida lektion på asta o Embla. Och resten av dagen har bestått av lite tissel och tassel. Lååångt och detaljerat inlägg, ni somnar nog innan ni kommer hit.. Men nu är klockan halv tio och jag har hamnat hos min pojkvän ( vilket inte alls var planerat.. Hehe kan inte vara utan min prins) så ska mysa till det i soffan och somna i hans knä som vanligt. Nattti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback