Höst<3Cassandra

2010-10-12 18:29:44 Insperation


Tjoho! Är på jobbet, har jobbat några timmar nu. Faktiskt sen 13:00- 19:15.
Och då tänkte jag såhär jätte smart, att om jag nu tjänar lite extra pengar kan jag ju köpa en extra tröja för hösten. Så klickade återigen hem den här mysiga från H&M. Har redan beställt den en gång tidigare men då blev det något fel. och igår låg den inte uppe, men idag när jag kollade så fanns den igen, dock inte i alla storlekar så det blev en storlek större, men det skiljer inte så mycket skillnad på storlekarna så det är lugnt. Men för er som vill köpa den också, den är utsåld nu igen. hehe den gick åt fort.

Efter jobbet ska jag plugga rumpan av mig, mattemattematte. Prov imorgon igen.
Men ska kolla på Paradise hotel också. Ja jag vet, det börjar nu. men pojkvännen spelar in:) hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback