I don't know how to let you in

2010-10-19 16:51:07 My day

Sådär, nu har jag skakat av mig alla snurriga tankar och börjar äntligen tänka klart igen.
Det där med att tänka klart påminner mig om en sak? LillaCassandra ( jaaag, memeI) måste sätta igång med lite plugg som hon har att göra. Eller som jag måste göra, tycker inte alls om att prata i tredje person.
Klockan 7 har vi personalmöte på jobbet, det tar nog två timmar eller något liknande. Ska bli spännande. Det brukar bjudas på lite gottis. hehe. Sen ska jag hem till min pojkis och fira honom med lite vänner.  Så ser min dag ut, har endast jobbat med UF gruppen i några timmar idag, resten var inställt! Och imorgon har jag bara två lektioner, sen sitter jag kvar med UF för att få tag på leverantören och även göra lite left-overs. Sen ni, blir det ridning. men inte idag, imorgon!

Juste, min UF grupp har en affärsidé! Det är en stor lättnad. Tur att min fina vän hjälper oss nu. kommer bli kanon!

"And suddenly everything feels good"



And everything feels like magic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback