I made it!

2010-10-13 10:16:42 My day
I'm happy today!
Pluggade matte en tag inpå natten igår vilket resulterade i att jag overslept today. Missade alltså redovisning&beskattnings lektionen, okej jag hade en lite baktanke i det hela, hehe. Vi fick nämligen tillbaka provet idag. Och hell no att jag skulle klarat av det, Sen hör jag hur en efter en av mina vänner ( läs: smarta) fått ig eller precis g så fanns det ingen chans i världen att jag skulle klara det. Men sen tog min lilla nyfikenhet över och jag traskade dit, och mot alla odds så klarade jag provet! Så himla stolt över mig själv. Okej, ett G är absolut inget man hurrar över, snarare surar över. Men i det här fallet blev jag glad. För jag har bara varit på tre lektioner, inte läst klart företagsekonomiB kursen, alltså inte jobbat med bokföring tidigare, jag har inte heller pluggat ikapp, hade inte gjort alla uppgifter på provet, missade tre frågor för tiden tog slut. Så med detta i släp tycker jag att jag får klappa mig själv på axeln och säga good work! Nu ska jag bannemej gå på lektionerna och få högsta betyg!:)
Mamma har ringt ett samtal, nu är det upp till mig. Ett beslut för min framtid och dröm.
Nu ska jag plugga matteC i fyra timmar, Sen börjar matteC provet. Ligger efter tio sidor så detta kan sluta riktigt illa. Men jag ska klara det! Efter skolan är det jobb som gäller. Sen stallet för att fixa lite, sen plugga hela natten till svenska provet imorgon. Visst är det roligt att gå i skolan så säg?

" Cause in the morning rain, the shadows will still be here"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback