I need you to understand

2010-10-18 14:54:28 My day

Nemen hörrni.. om man ska ta och sätta igång att göra lite nytta idag kanske? Har inte befunnit mig i skolan idag, har varit ute och flängt på mycket viktiga ärenden och lite annat. Har ingen häst att ta hand om idag, så ska nog sätta igång och städa i mitt rum lite snabbt. Det ser ut som ett jädra bombnedslag. Börjar jobba om lite mer än två timmar, sen rör ( åker) jag mig mot ForsGård med Sofia. Troligen iallafall. Vi ska titta på lite fina hästar och träffa folk. Sånt gillas.

Måste ta tag i plugget ikväll också, massa små saker att göra. Inga prov den här veckan tack o lov. Men mycket att stå i iallafall. Idag är det även sista dagen som Jakob är 17, för imorgon blir han äntligen 18! Min lilla stora plutti♥

Nej men om man ska sätta igång nu då? japp, så får det bli. Städning. Skriver efter. hihi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback