It's so easy

2010-10-20 12:36:35

Åh nu är jag helt översprallig! Lyckorus!
Pratade med min ridlärare Malin Schön ( Världens bästa ) om en liten söt häst vid namn Einrad. Och nu är jag ännu mer sugen på att köpa henne. Nu får vi se hur allt blir. Jag hoppas verkligen på det här! Min dröm. Drömhäst. Det kanske händer. Är så glad. Men ska inte ta ut några händelser i förväg. Det kanske inte alls blir så, men hoppas kan man alltid. Och just nu känns det som om det är nära!

En annan bra nyhet: Pojkvännen fick 59 poäng på teoriprovet, så han är godkänd. Snart ska han köra upp och jag håller alla tummar och tår att han klarar det. För det här är en av hans drömmar. Min lilla älskling behöver sitt körkort. För det kommer göra honom så lycklig, och det är allt jag vill att han ska vara. Lycklig.♥ Så ska gå till bussen strax och möta honom i Farsta för att se om han klarat det! Hoppashoppashoppas! Och nu för tiden älskar jag att åka buss, med musik i öronen och alla underbara tankar i huvudet som flyger omkring. Det är underbart enkelt just nu. Efter det ska jag plugga och jobba. Ikväll blir det stallet, ska rida min prinsessa och har Sefjamin med mig! Min dag kommer bli underbar!

 







Snälla Cissi tyckte att jag kunde få dreggla lite mer så hon skickade snällt över lite fler bilder på Einrad..hehe jag är som besatt. UnderbaraVackraHäst♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback