Kurs & Lektion

2010-10-14 13:36:24 My day

Ändrade planer.
Behöver inte jobba idag, väldigt skönt! Då kan jag alltså åka ner tidigare till stallet och träna Ásta idag. Mycket roligare. Men däremot så kommer jag eventuellt behöva hoppa in tidigare på jobbet imorgon´, tydligen så hade vi fått in en hel del leveranser.

Förövrigt så är jag sjukt sugen på att rida en ridlektion! Men det finns ingen i stallet som kan eller vill rida lektion just nu. Så nu ska jag försöka muta min ridlärare att komma ut endast till mig mot extra betalt. hehe..hoppas att jag lyckas. Sen finns det en kurs den 21a november eller var det oktober?! hmm.. måste kolla upp det. Men det är då iallafall för Josefin Birkebo, så det kan bli roligt att pröva på en ny instruktör. Problemet är då bara, hur ska jag ta mig dit med en häst som bara voltar i transsporter? hm..Får fundera på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback