Levande död

2010-10-06 10:06:04 My day

Herremingud! Jag har gjort en sak idag.. (låt inte så chockade) jag åkte buss för första gången på en månad!
lite läskigt sådär, eller nejråå.. det var rätt mysigt. Att bara sitta och va. Att inte behöva tänka på allt. Bara sitta och lyssna på musiken och få skjuss till skolan. Det enda som är mindre bra är att man måste anpassa sig efter busstiderna. ogilla tidspressen.

På tal om tidspress så är det de enda jag har just nu. För lite tid. Varför kan inte dygnen vara längre? och tiden gå saktare? jag har inte tiden som jag behöver till allt! Ska nog resa till månen för där fungerar inte klockan har jag hört..Nej nu pratar jag i nattmössan, är så trött. Jag är,citerar Elin,  en levande död.



Skulle verkligen behöva en sådangodochenergiriksak just nu, Redbull.
Slutar om fem minuter, sen ska jag sitta kvar tills ett för då börjar resursen, om jag orkar så ska jag gå på den. Jobb och promenad ikväll. Ska nog få in massa plugg där emellan sömn och promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback