Lever, nätt o jämnt

2010-10-03 11:33:36 My day

Det blev inte så mycket mer uppdatering igår, kan säga som så här. Efter gårdagens bravader så somnade jag direkt efter middagen. Gick upp fem för att åka iväg på tävlingar ute i Ensta på stall Zelus. Såg en hel del fina hästar, Och jag måste säga att jag är riktigt stolt över min vän Erika och hennes häst Lettir som kammade hem en seger i B-final i fyrgång och en tredje placering i A-final i tölt! Nicole fick också hem en B-final seger i tölt, men fick inte fortsätta in i A-finalen då hon redan hade ridit fyra gånger och det får man inte överskrida. Sen red hon även B-final i fyrgången och hamnade på en tredje placering där. Väldigtduktiga tjejer! ¨
Så efter en lång dag med hästar så slocknade jag vid halv nio där någongång. Rolig tjej, hejhej.

Dagens planer ser ut som så att jag ska åka och sola med mami nu, sedan blir stall med lite ridning ( är galet tävlingssugen nu!!) och förhoppningsvis ett litet nödvändigt gympass. Ser ut som en säck potatis. och känner mig betydligt värre än så. Ikväll blir det plugga psykologi och Turism. Nu har jag tre helvettes veckor framför mig i skolan, ska även hinna jobba, rida och ta hand om mig själv-tid.

Ska kila nu. kramar:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback