Lycka, härliga känsla.

2010-10-08 23:12:04 My day
Ååh fick precis en sån där underbar känsla i hela kroppen. Hela kroppen lättar, lycka tror jag att det kallas.
För en sekund kändes det som hela världen stod stilla, bara att andas in luften och känna en lättnad och lugn. Underbar känsla. Mitt i allt sånt-som-inte-får-nämnas-på-helgerna-grej, så händer det något så härligt att allt jobbigt och stress bara släpper och allt känns så enkelt och underbart. Älskar den här känslan. Vill stanna tiden.
Hoppas allt blir som det kan bli nu, för då kommer allt bli helt perfekt. Verkligen perfekt.

Ska avsluta den här underbara kvällen och sova med den här underbara känslan i kroppen ända tills imorgonbitti. Men först ska jag se en film, eller jaa alltså, iallafall påbörja. Somnar lätt mitt under allt. Om det inte är HarryPotter eller någon annan Cassandra film...åååh nu vill jag se på Harrypotter. Vill..och jag måste! Godnatt. 'Imorgon är det MörsKm. Wiiiie!!:D

 

 



Min ponniplutt som är en stor lycka i mitt liv. Hon stavas L Y C K A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback