Macbook Iphone

2010-10-11 11:52:16 My day
Wooohoo! Jag har en macbook nu. Eller inte jag, egentligen. Mitt UF-företag har en, och jag ansvarar över den. Den är vit och matchar min Iphone som är vit. Vi ( med vi menar jag mig själv) gillar vitt! Det är fränt. 
Har just nu Rättskunskap och jobbar på för fullrulle..nu ljög jag. igen. Nej men vi är lite skärrade över redovisning och beskattningsprovet som vi hade nyss. Jädrar vad jag sög, bokstavligen. Ska aldrig, ALDRIG missa en redovisning och beskattnings lektion i hela mitt liv igen. 
Juste, den 21 oktober ska jag sätta in rälsen i min mun ( tandställningen ) och jag är livrädd. Rädd för att bli ful, börja läspa och massa annat bajs. Måste plugga nu, ska inte hamna efter i skolan mer än jag redan gör. Den här veckan ska jag endast plugga. Det här är helt sjukt också, läraren säger nu att Rättskunskaps provet är om två veckor på 96 sidor!! Inte okej! Nej! 28 oktober närmare exakt. Döda mig nu..hejråååå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback