Oh let me see your smile

2010-10-11 21:45:30 My day
Hooooola!!:). Bloggar från mobilen för jag är hos pojkvännen och orkar inte gå till datarummet. Ska köra ett sånt här tråkigt inlägg som: idag har jag gått i skolan, sen jobbat, sen pluggat och nu ska jag kolla på paradise hotel( spelade in det åt mig och hjärat). Sen väntar en dusch och sussa. Blir Älvsjö mässan imorgon med skolan för uf, sen jobba fem-sex timmar, sen plugg hela natten. Annars då: jag ska få ett föl, idag har den legat i mamma hästens mage i 14 dagar och det är en så sjukt underbar känsla att jag äntligen ska få ett föl med två snygga föräldrar! Hoppas fölet bör en riktig snygging!;) mamma ska ringa ett viktigt samtal i veckan ang en viss sak. Och ytterliggare ett samtal, massa hemlisar! Resten av veckan består av plugg, stall, jobb och en sväng till fors gård. Nu börjat tv'n;) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback