The world is standing still

2010-10-06 08:37:49 My day
Nu är jag en sån där typisk bloggare, som bloggar-när-man-inte-borde. Sitter nämligen på lektion, redovisning och beskattning närmare bestämt. Och eftersom jag har missat en del pga tandläkarbesök osv så ligger jag far way behind och vi har prov nu på måndag.(!!) Hur i helsike ska jag klara av det med ett hyfsat betyg? Har liksom inte ens gjort klart företagsekonomi b kursen. Drag me to hell please,, oh i'm already there! Hehe nej men sä illa ska det väll inte gå..eller? Nervös-tjej-91. Nu kanske ni tänker " men herregud vad är det svåra? Sätt igång att plugga då istället för att klaga" men grejjen är att vi har psykologi prov imorgon ( inte börjat där ännu heller) mattec prov och redovisning o beskattnings prov nästa vecka. Ligger efter i matten också och har inte gått klart matte b ännu.. Vad håller jag på med?! Gaaaah! Bortförklaringar. Måste lyssna nu. Usch o fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback