TuffTuff

2010-10-21 10:43:10 My day
Hooola!
Har precis haft svenska uppsatsskrivning. Satt inte tiden ut, men längre än hälften. Skrev en krönika  eller något liknande, om Nätdejting. Fast jag har ingen som helst aning om jag har skrivit en krönika. Jag kan knappt skillnaden mellan krönika och artikel? Eller alltså jo, kan väl den stora skillnaden men inte den lilla detaljen. Så det kan bli spännande och se vad det blir för betyg på detta.

Snart ska jag hämta bilen och Elin, sen ska vi ÄTA mat. Jag är JÄTTE Hungrig! Sen ska jag till tandläkaren och sätta ni tandställningen, huha vad läskigt! Jag vet, jag är jätte efter. Alla får tandställning mellan 6an och 7an. Men jag skulle få då, hade tid och allt bokat. Men gömde mig toaletten och sa att jag "glömde" bort tiden. Så fick ingen ny tid då men fick det nu. Bara tacka och ta emot. 
 
Hörs efter när jag har en räls i munnen, jag kommer bli nunna efter det här. Bebi kommer inte viljas pussas med mig dåraaa:( buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback