Underbara Dag!!

2010-10-09 20:07:09

Min älskade häst, min bästavän. Mitt hjärta och mitt liv.
Min livsglädje.
Ásta från Vendel. ♥

" some dreams becomes to a reality"




Heeeeeeeeej!! Jag är på superdupermegabrahumör just nu. Allt känns så underbart. Hela dagen har varit perfekt. Började dagen tidigt på Runsten med underbara Sefjamin, Edvin och lillasyster. Kollade på massafina hästar, träffades goa människor och hade det bara allmänt underbart. Efter tävlingarna åkte vi till stallet där allt bara blev ännu bättre. Lillabruna gick bättre än någonsin, dock red inte jag utan Sofia och Edvin. Det är inte ofta jag får se lillabruna i ökad tölt från marken och jädrar mamma vilken flott häst jag faktiskt har! 90 grader al the way in, ok form. dippar ner med huvudet i arbets- till mellantempo tölt med ren takt och tempo. Sen den ökade, woooow. Har aldrig sett henne så, träningen ger verkligen resultat. Hon är så jädra vacker min häst. Både sofia och jag kollade med öppna munnar på henne för det såg inte ut som min lillabruna, utan mer en brun "stjärna" som Sofia kallade henne idag. Helt förbluffande vad hon har förändrats. Och gud vad jag älskar henne och ridning, hästar. Det är verkligen det här jag lever för!

Fler bilder kommer imorgon, ska planera min kväll nu. PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback