As the sky is open

2010-09-23 10:20:21 My day
Godmorgon. Har fortfarande inte vant mig med att vara "tandlös" på vissa ställen i munnen. Så idag stannade jag hemma från  skolan, dels för att det gör ont, för det andra är jag svullen i ansiktet och har världens grodhaka. Pga utdragningen allstå..hoppas jag. hehe.

Men även om jag inte är i skolan så måste jag ta mig till stallet, ska åka dit alldeles strax. Ska först åka och hämta Caroline för att sedan åka och byta bil, måste ha den större bilen för vi ska handla foder, morötter osv. Hästarna togs nämligen in igår, väldigt skönt. Mindre skönt är att det måste packas hö, konka vatten och mocka. Men samtidigt så är det en del av att ha häst, det är en liten bonus med att ha en egen häst. Det är de som skiljer att ha egen häst ifrån att gå på ridskola.
Sen efter stallet ska jag hem, städa mitt äckliga rum, plugga lite. Senare ikväll blir det Forsgård med Sofia igen. Vi börjar bli stammisar.

Juste ska hämta ut mitt körkort idag också!!!!!!'




Ha-ha! Werdoos:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback