ChaCha, nej inte tjatja, menar Chacha som i danslåten. Chachacha

2010-09-30 16:07:54 My day



Goddagens,  tänkte bara titta in och skriva att jag faktiskt lever.
Sitter kvar i skolan och sällskapar med Johan medans jag väntar på Fröken Sofia som ska följa med till stallet. Igen. Värsta stalkern. Jag menar, hon tror att hon kan följa med varje torsdag och fririda min ponny? Ursäkta mig, men hallå? Vem tror hon att hon är?! Hehe skämt o sido, eller nej, Allvarligt jag skämtar inte. Eller jo det gör jag nog. Eller jag vet inte, eller nej faktiskt inte jag skämtar om att jag skämtar att jag inte skämtar.. är ni förvirrade nu?  Lyckades inte förvirra mig själv iallafall..ett misslyckat försök iallafall.

Men nu till det seriösa.. Har haft min första turism lektion. Veryfun. Är väldigt taggad på den här kursen, way better then EnglishC. Fast vill egentligen gå engelskaC men kommer inte orka eftersom jag har mycket att ta igen från förra året. Sådeså. Japp, turism är det. Hej då 0,5 meritpoängen och hej mitt nya fina MVG. fint självförtroende va? Eeey, i'm Awsome. kidding. Nejråå.

Måste sluta skriva nu, skäms över min icke-seriösa-bloggnings-attityd-dag-idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback